1-800-351-030
אינופרו – פתרונות טכנולוגיים חדשניים בע"מ
שרות
שרות

החברה מספקת תמיכה טכנית ושירות תיקונים למוצרים המיובאים על ידה.
מעבדת התיקונים נמצאת בבניין המשרדים של החברה, ברחוב יד חרוצים 19, אזור התעשייה ספיר (פולג), נתניה.

אפשרויות מסירת מוצרים לתיקון / שירות :
  1. הזמנת איסוף מכשיר מאתר/משרד/בית הלקוח בתאום עם שירות הלקוחות של החברה, בטלפון חיוג חינם 1-800-351-030. יש להוריד קובץ כרטיס תיקון ולמלא את כל הפרטים הנדרשים כולל פירוט מדויק ככל האפשר של התקלה. את כרטיס התיקון יש לצרף למוצר הנשלח. ההובלה בתשלום.
  2. מסירה אישית של המכשיר במעבדת החברה (מומלץ). יש להגיע למעבדה בתיאום טלפוני של כשעה מראש לכל הפחות. במעמד המסירה, יעשה מאמץ לבצע אבחון ראשוני של התקלה, במידת האפשר. במעמד המסירה – יש למלא כרטיס תיקון באופן מפורט.
  3. מסירה בבית העסק ממנו נרכש המוצר. יש לוודא מילוי כרטיס תיקון מפורט. מומלץ להוריד כרטיס תיקון , למלא אותו למסור אותו לבית העסק עם המוצר. ההובלה בתשלום.

שים לב:
  • בעת מסירת מוצר לתיקון / שירות יש לוודא שנכללים בו כל האביזרים הנדרשים לתפעולו : סוללות, מטען, ספק כח, מיכל/י גז (באקדחי מסמרים) וכד'. היעדר אחד האביזרים – לא יאפשר הכנסת המוצר למעבדה.
  • במקרה של תביעת תיקון במסגרת אחריות (כמפורט בתנאי האחריות – לחץ להורדה) יש לצרף תעודת אחריות חתומה בציון מס' סידורי של המוצר ותאריך הקניה, או הוכחת רכישה קבילה אחרת.

מעבדת כיול ותיקון מכשירי סימון בלייזר
  • מכשירי לייזר הינם מכשירים עדינים. כל פגיעה או נפילה עלולים לגרום לסטייה משמעותית בכיול הכלי, או להוצאתו מכלל שימוש. נזק כתוצאה מנפילה/מכה אינו כלול בתנאי האחריות. במקרים מסוימים, במידה והכלי יוצא מטווח הכיול – המכשיר ייפסל לשימוש.
  • במקרה של מסירת מוצר לייזר לתיקון / כיול – מומלץ לאסוף אותו באופן אישי. כל טלטול בידי מוביל לא מיומן עלול לגרום לנזק משמעותי.

קבצים להורדה:
כרטיס תיקון למוצר
תעודת שירות ואחריות למוצרי החברה
נספח לאחריות